пʼятницю, 20 березня 2015 р.

Приклад свободи Духа і Слова


Кажуть, що талант, якщо він є — то проявляється в усьому. Цей вислів стосується геніальної української поетеси Ліни Костенко. Сама ж вона про себе говорить: « Я дерево, я сніг, я все, що я люблю. І, може, це і є моя найвища сутність.»  Основна відмінність її творчості  — рух, злет думки, яка осягає великі історичні простори. Поезія вражає читача щирістю, емоційністю слова, за допомогою яких розкривається людська суть, пробуджує людську гідність, пропікає байдужу свідомість. Поетесу хвилює те, що спотво­рює душу, що знищує життя. І саме над цим замислитися пропонують працівники  комунального закладу «Нововоронцовської центральної районної бібліотеки» користувачам селищної бібліотеки , перегорнувши сторінки книг відомої поетеси, зібрані на виставках  «Приклад свободи  Духа і Слова»  та «Майстриня Слова – ніжна, самобутня».   Вони організовані з нагоди  85- річчя від дня народження Л. Костенко.

Немає коментарів:

Дописати коментар